23 Vaidoto įspūdžiai iš Paryžiaus(I dalis)

Parašė karabasas . Paskelbta Paryžius

Narių vertinimas:  / 9
BlogiausiasGeriausias

• 9_11 paryziuis

Į Paryžių nusprendėme keliauti radę puikų akcijinį pasiūlymą kelionei su Ryanair avialinijomis. Skrydis į vieną pusę rugsėjo mėnesį atsiėjo apie 30 eurų. Išties rekomenduoju dažniau patikrinti Ryanair pasiūlymus, nes dabar galima rasti skrydį už 25 eurus į vieną pusę. Čia, aišku, tuo atveju, jeigu labai norisi pamatyti Paryžių.

• Paryžius

Būtinai reikia žinoti, kad Paris Beauvais oro uostas yra maždaug 100 kilometrų nuo Paryžiaus, ta reikia nusiteikti dar papildomai valandai kelionės. Be abejo, susisiekimas su Paryžiumi yra paprastas, nes nuolat kursuoja autobusai – vietos užteks visiems. Bilietas į vieną pusę kainuoja 15 eurų.

Mes apsistojome Hotel Caulaincourt Monmartre. Jį pasirinkome kaip geriausią kainos ir kokybės santykį, be to, viliojo ir tai, kad viešbutis yra žavingajame Monmartre, kur tikrai yra ką veikti.

• Paryžius

Kelias valandas paskyrėme Monmartro kapinėms, kur ilsis tokie garsūs žmonės kaip rašytojai A. Diuma, Stendalis, daininkė Dalida, fizikas Amperas ir kiti. Šioje nuotraukoje įspūdingas Aleksandro Diuma antkapis.

Šioje nuotraukoje beveik kosminio dizaino žymaus vietinio prancūzų veikėjo antkapis-mauzoliejus. Apskritai kapinės palieka didingumo, šlovingos ramybės įspūdį. Jeigu esate netoliese, būtinai aplankykite – nekainuoja, užtruksite neilgai ir įdomiai praleisite laiką.

• Paryžius

Į Moulin Rouge vidų nėjome, tačiau pažiopsot iš gatvės vis dėlto nukeliavome. Visi žmonės jaučia didelį poreikį nufotografuoti neonines garsiojo malūno šviesas. Mes taip pat jautėme poreikį ir jį įgyvendinome. Beje, visa gatvėje, kurioje yra Moulin Rouge, yra labai judri, joje gausu barų, kavinių ir kitokių vietų geram laiko praleidimui.

Monmartre  stovi labai žymi katedra Sacre Ceur. Tai milžiniška katedra, prie kurios vakarais renkasi jaunimas ir tiesiog leidžia laiką: bendrauja, groja gitara ir panašiai. Taip pat čia zuja visokio plauko vertelkos, siūlantys įsigyti alaus, žybsinčių niekučių, suvenyrų ir kitokio šlamštelio.

• Paryžius

Beje, gal esate pastebėję, kad dažniausiai amerikietiškuose filmuose, kuriose scenos vyksta Paryžiuje, fone beveik visada galima matyti Eifelio bokštą? Kaip dėl šios priežasties besiblaškydamas po Paryžių stengdavausi atkreipti į tai dėmesį. Na, ir galiu pasakyti, kad tai tik iš dalies tiesa, tačiau faktas, kad Eifelį galima išvysti tikrai daug kur. Čia jis matomas tolumoje, stovint Sacre Ceur katedros.

Skaitykite antrąją dalį: 23 Vaidoto įspūdžiai iš Paryžiaus(II dalis)

Skaitykite trečiąją dalį: 23 Vaidoto įspūdžiai iš Paryžiaus(III dalis)

7 paryzius

Mums visada galite parašyti:

Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.